Żabka będzie szkolić ajentów z obsługi klienta

Październik 26, 2010 | Kultura, Miasto | Komentarze (1)

W sieci handlowej Żabka rozpoczyna działanie grupa trenerów, którzy będą wsparciem dla ajentów sklepów oraz lokalnych sił sprzedaży. Powołanie nowego zespołu jest częścią nowej strategii rozwoju kapitału ludzkiego w sklepach Żabka i podnoszenia standardów obsługi w sieci.

Firma uruchomiła nowy ośrodka szkoleniowy w Kiekrzu (niedaleko Poznania) oraz wdrożyła platformę e-learningową. Grupa 9. doświadczonych szkoleniowców ma za zadanie prowadzić bieżące szkolenia i warsztaty, a także zwracać uwagę ajentów na znaczenie kompleksowego wdrożenia standardów w sieci.

Trenerzy prowadzić będą również sesje coachingowe i monitorować jakość pracy dydaktycznej ajentów z pracownikami sklepów.

Jest to kolejny krok, który ma zapewnić lepsze pozycjonowanie sieci na rynku. Ostatnio w ramach wprowadzania konkurencyjnej oferty w sieci Żabka pojawiły się produkty marki własnej.

W sieci Żabka działa obecnie 2300 placówek convenience, 164 z nich znajduje się na terenie województwa zachodniopomorskiego, w tym 7 w Świnoujściu przy ulicach: Armii Krajowej 12/1a, Bohaterów Września 54, Chopina 2-2a, Grunwaldzka 88, Konstytucji 3 Maja 26a, Markiewicza 2, Wojska Polskiego 19.

W przyszłym roku sieć ma zadebiutować na GPW.

Komentarze

Komentarze (1) to “Żabka będzie szkolić ajentów z obsługi klienta”

  1. [...] Trenerzy prowadzić będą również sesje coachingowe i monitorować jakość pracy dydaktycznej ajentów z pracownikami sklepów(…) więcej >>> [...]

© NOWY WYSPIARZ | Motyw Herald zaprojektowany przez Briana Gardnera.